07.03.22
Serwis HBO Max od 8 marca w ofercie! W HBO Max pojawią się treści od HBO, Warner Bros, Cartoon Network, DC, Max Original i innych dostawców. Konta HBO GO wszystkich aktualnie aktywnych Abonentów zostaną przeniesione do HBO Max. Wszyscy przeniesieni użytkownicy będą mogli zalogować się do HBO Max przy użyciu swoich istniejących danych logowania HBO GO. Natomiast Klienci z wygasłymi subskrypcjami (zawieszonymi usługami) nie zostaną przeniesieni.
Ci Klienci po odwieszeniu usługi będą musieli zarejestrować się ponownie jak – przy pierwszym uruchomieniu usługi.
Ponownego logowania będą również wymagały wszystkie urządzenia,
na których było używane HBO GO. Dodatkowo jak w przypadku wszystkich zainstalowanych aplikacji (na telefonach, telewizorach) także konieczna będzie aktualizacja do nowej aplikacji HBO Max.
Zmianie ulegnie też aplikacja HBO GO dostępna przez przeglądarkę i przez ok. 2 tygodnie będzie przekierowywana do nowego serwisu HBO Max.
Warto zwrócić uwagę, że nowa platforma nie wspiera wszystkich urządzeń,
na których działało HBO GO. HBO MAX obsługuje następujące urządzenia:
iOS (12.2 i nowsze), Android (5.0 i nowsze), Android TV (7.0 i nowsze), tvOS (Apple TV 4K lub Apple TV HD), Windows PC’s (Windows 7 i nowsze) wraz z ostatnią wersją Microsoft Edge, Chrome lub Firefox – Mac’s (MacOS X 10.10 i nowsze) z Safari version 12 lub późniejsze czy ostatnie wersje Chrome i Firefox, ChromeBook (version 95 lub nowsze), LG Web OS (3.5 i nowsze), Samsung Tizen (2016 i nowsze), XBOXOne, XBOX Series X i S, PlayStation4, PlayStation5, ChromeCast.
Reset hasła można przeprowadzić na stronie HBO Max. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny 58 536 17 03.